نعلین زرد

بعد از دو سال از عملکرد آقای روحانی میخواهم به صورت خلاصه هرکدام از فعالیت ها را در زمینه های مختلف مورد تحلیل و برسی قرار بدهم.


فرهنگی: وضعیت فرهنگ در جامعه ما به قدری خراب است که در این مقال نمی گنجد اما به صورت خلاصه اگر بخواهیم بگوییم

وضعیت بد سینما که هر موضوع و هر مطلبی که خارج از موازین اسلام ، شرع و اخلاق است پخش می شود .

در مورد وضعیت حجاب که اصلا به نظر می آید که آن قدر که برای بی حجابی ترویج شده است برای با حجاب شدن ترویج نشده است زیرا وقتی میبینیم که آقایان با چه افرادی حشر و نشر دارند و به چه افرادی بها می دهند مشخص می شود.

از سال 92 در مورد بحث کتاب به کتاب هایی با محتوای نا سالم اجازه چاپ داده شد تا جایی که مقام معظم رهبری در سال 93 از نمایشگاه کتاب بازدید نکردند ولی از آن طرف جلوی روزنامه های ارزشی مثل وطن امروز ، 9دی ، یالثارات الحسین و.... را گرفتن و اجازه چاپ به آنها ندادند

چندی پیش هم از طرف وزارت فرهنگ مجوز خوانندگی زن مجوزش داده شد!!!

و جدیدا چیز های جالبی می شنویم که از این به بعد قرار است که مجوز ورود خانم ها به ورزشگاها هم داده شود!!!

بین اللملل: در مورد بحث بین الملل به قدری واضح است که وقتی که آقای روحانی رئیس جمهور شدند مسولان امریکایی گفتند ما امید داریم به ارتباط ایران و امریکا.

در مذاکراتی که انجام شد و در حال انجام است چیزی که مشخص است ، این است که اولا این مذاکراتی که انجام می شود ریز آن حتی به دست مسئولان کشور هم نمی رسد و بسیاری از نمایندگان مجلس از این مسئله ناراحت هستند که چرا اینها که نمایندگان مردم هستند هم از متن و جزئیات مذاکرات خبری  ندارند ، ثانیا این که چرا مقام معظم رهبری باید بر خلاف تمام سال ها باید حرف های خود را به صورت مستقیم با مردم بزنند؟!! نکند خدایی ناکرده آقایان به حرف مقام معظم رهبری گوش نمی دهند. انشاالله که این گونه نباشد.

مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات اصول کلی را فرمودند که غنی سازی را به شرطی 5% می کنیم که به صورت کلی تحریم ها برداشته شود . دیگر این قدر نیاز به جلسات مکرر نیست . بارها مقام معظم رهبری فرمودند که من به ارتباط با امریکایی ها خوش بین نیستم پس چرا این قدر اسرار می کنیم برای ارتباط ، مگر حضرت آقا نفرمودند که آنها دست های آهنی با دست کش مخملی داردند؟


اقتصادی: چیزی که مردم عزیز ایران با آن واقعا دارند دست و پنجه نرم می کنند بحث اقتصادی است که متاسفانه واقعا به صورت ضعیفی کار می شود . در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 آقای روحانی گفتند پس از 100 روز یک تحولی ایجاد می کنم . اما حرف ما مردم این است : آقای روحانی مردم ضعیف از دوسال پیش که شما رئیس جمهور شدید حقوقشان تعقیر نکره ، یارانه شان زیاد نشده ، خانه هایشان بزرگ نشده اما قیمت ها به صورت صعودی افزایش پیدا کرده! سهمیه بنزین قطع شده! اکثر مردم به سختی مایحتاج زدگی خود را تهیه میکنند ! و...


البته ما منکر کارهای مثبتی که در این دولت انجام شده نمی شویم به عنوان مثال طرح سلامت یکی از عملکرد های مثبت این دولت بود . اما وقتی در ترازوی مثبت و منفی می گذاریم در قسمت منفی سنگینی بیشتری احساس مس کنیم . انشاالله در این دو سال باقی مانده اوضاع دولت و کشور بهتر می شود.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۰
حسین عبدالصمد

نظرات  (۱)

سلام، با تشکر از شما

"عملکرد دوساله دولت آقای روحانی از خرداد 92 تا خرداد94"

با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/43038


در سایت "حرف تو" انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

هدیه سایت "حرف تو" به شما: امام خامنه ای: او (امام خمینی ره) زنده است تا اسلام ناب محمدی (ص) زنده است و او زنده است تا پرچم عظمت اسلام و وحدت مسلمین و نفرت از ظالمین بر افراشته است.

 

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی