نعلین زرد

ای کاش اتحاد موتور سواران تهران را...


سیاست مداران تهران هم داشتند


کسانی که در شهر تهران زندگی می کنند کماکان شاهد اتحاد موتور سواران با یکدیگر هستند هر گاه موتور سواری مشکلی برایش پیش بیاید سریعا موتور سواران دیگر به کمک او می شتابند به عنوان مثال اگر موتور سواری بنزین تمام کرده باشد سرعا موتور سوار دیگری به صورت رایگان به او بنزین کمی می دهد تا خود را به پمپ بنزین برساند.


یا اگر خدایی نکرده موتور سواری تصادف کرده باشد موتور سواران دیگر هر چه سریع تر به کمک او میشتابند
خود من به عنوان یک موتور سوار خیلی به این موضوع فکر کردم که چرا این هم دلی و صمیمیت بین بقیه اقشار جامعه به خصوص سیاست مداران ما رواج ندارد بلکه برعکس برای هم دیگر هم می زنند و چشم دیدن یکدیگر را هم ندارند.
چند شب پیش که مقام معظم رهبری در دیدارشان با برادران نیروی انتضامی صحبتی فرمودند ، که تا حدودی دلیل این دودستگی و عدم اتحاد را فهمیدم . حضرت آقا فرمودند " یکی از نشانه های نا امنی در جامعه این است ، جوانان سرمست و مغرور با ماشین های لوکس و گران قیمت در حال عبور هستد".


موتور سواران معمولا از اقشار ضعیف جامعه هستند و دلیل این هم دلی همین یکدستی و اتحاد است . زمانی که انسانها فاصله طبقاتی با یکدیگر نداشته باشد میان آن جامعه امنیت حرف اول را می زند ، فقر از بین می رود و....
اما در اینجا کسانی هستند که نمی خواهند جامعه معنای واقعی اسلامی را به خود بچشد و دلیل آن این است که منافع آنها به خطر می افتد.
انشاالله با ظهور امام زمان (عج) تمامی مشکلات حل می شود
اللهم عجل لولیک الفرج
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۸
حسین عبدالصمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی